dinsdag 23 oktober 2012

Glimlach

Een glimlach, naar mijn mening de mooiste uitdrukking op iemands gezicht. Je hebt dagen dat je de hele dag alleen maar aan het glimlachen bent en dagen dat je even niet weet waar je hem vandaan moet halen. Juist op die dagen is het belangrijk om te glimlachen.
Op dit moment heb ik vakantie, heerlijk natuurlijk! Alleen ben ik mijn dagen lerend aan het doorbrengen. Wakker worden met het de gedachte weer lekker in de boeken te duiken zorgt ervoor dat ik me liever nog een keer omdraai. Als ik mijzelf dan toch m'n bed uit heb gekregen en het eerste blok huiswerk afrond en alles heb gedaan wat ik op de planning had staan, dan ben ik toch wel blij.
Zo is er elke dag wel een momentje dat je aan het glimlachen bent. Misschien zelfs een grote lach, een bulder lach, een slappe lach! Maar laten we klein beginnen, want nu eenmaal niet elke dag vraagt om een grote lach. Alleen, hoe bewust ben jij je van die glimlach-momentjes?
Ik ga proberen mijn momentjes vast te leggen. Als het lukt op foto, en anders gewoon geschreven.
We'll see!

Alvast iets waar je blij van kan worden:


Liefs, 
Beau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten