donderdag 8 november 2012

Persoonlijke update

Even een persoonlijke update!
Zoals je kan zien heb ik al weer een week geen update meer geplaatst! SORRY!!!
Volgende week begint mijn examen week waar ik 8 SE's heb. Ook had ik gisteren nog een deel SE voor Duits, een vak waar ik vreselijk in ben xD.
En...  ik heb mijn eigen domein geregistreerd! Op dit moment is er nog niets op te zien, maar ik ben hard aan het werk om daar een mooie website te plaatsen! Alleen heb ik 0.0% verstand van websites bouwen, dus het duurt even, maar het begint al ergens op te lijken! Kijk daar dus naar uit;)

En dan nog iets heel persoonlijks,
Vandaag zou een vriendin van mij al weer 19 jaar worden. Zou ja, want vorig jaar heeft ze haar leven beëindigt. Hoe en wat en waarom, daar ga ik liever niet op in, omdat dat gewoon nog te zwaar is. Ik weet ook niet waarom! Ik weet wel dat de rest van haar vriendinnen en ikzelf haar nog vreselijk missen.

Hopelijk zul je begrijpen dat ik vandaag geen behoefte heb aan het schrijven van mijn glimlach artikel. Ik zal proberen de komende week nog wat artikelen te plaatsen, maar na volgende week kan je weer gewoon een ritme verwachten!

Lieve Lan, ik hou van je en mis je, rust zacht <3

Liefs, 
Beau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten